EK App van Storioes helpt Nederland
van penalty-trauma af

Met keepAR vang je ballen zoals een echte keeper dat ook zou doen!

07 JUNI 2012, EINDHOVEN | GEPUBLICEERD OP: 7 JUNI 2012
Samenvatting
Wie is de beste penalty-killer van Nederland? Is dat nog steeds Van der Sar? Stekelenburg? Of misschien wel gewoon Stefan uit Eindhoven? Storioes lanceert een nieuwe iPhone-applicatie die Nederland van zijn penalty-trauma afhelpt: keepAR.

Augmented keeping

Vanaf een virtuele penaltystip worden in augmented reality constant ballen op je afgevuurd. Door middel van een actieve, Wii-achtige besturing moet jij ze stoppen. Geen gepruts met kleine toetsen, je beweegt als een echte keeper met je handen naar de bal! In dit filmpje zie je hoe het werkt: http://bit.ly/McC0Th.

Speel tegen je vrienden

Dus als je over een aantal dagen mensen in kroegen ziet duiken, kijk dan goed of ze een schermpje in hun hand houden. Dan weet je dat het niet aan de drank ligt, maar dat ze met keepAR proberen de beste te worden!

Natuurlijk start de fun pas echt als je het ook tegen je vrienden kunt opnemen. Iedereen die zichzelf keeper genoeg vindt, kan zijn score delen op diverse social media kanalen. Uiteraard met een trotse foto van jezelf als voetbalplaatje.

Verder kom je uit voor het land dat jij wilt verdedigen. Je vindt alle EK-shirts in de Fan Store.

Waarschuwing

De App keepAR is leuk maar verslavend. Het zou wel eens de voornaamste bron van stressreductie kunnen vormen tijdens het EK. Download keepAR nu gratis via: http://bit.ly/KwKkNX.

Over Storioes

Storioes is een jong bedrijf dat is opgericht na het winnen van het Startup Weekend Eindhoven in oktober 2011. Sindsdien is het team gegroeid van 2 naar 5 man sterk. Met diverse applicaties in de pijplijn hebben ze als doel om met de technologie van nu, kinderharten weer te vervullen van fantasie en spel zoals toen. De technologie van keepAR is hierin een voorproefje van wat nog komen gaat.

Wilt u meer weten over keepAR of Storioes, het bedrijf erachter?

Heeft u behoefte aan beeldmateriaal?

Neem dan contact op met:
Niek Otten
Mail: niek@storioes.com

Citaten
"Leuke app, hoe verder je komt hoe sneller je moet reageren, wordt echt een actief spelletje :)" Voetbalvriend87
Over Storioes

Storioes is a young company founded after winning the Startup Weekend Eindhoven in October 2011. From there, the team has already grown from 2 to 5 people. With multiple iOS applications on the roadmap they pursue the goal to use the technology of the future to fill the hearts of children with play and fantasy today.